CENTRUM PROCEDUR OPERACYJNYCH - PROCEDURA 004

powrót do poprzedniego menu

Procedura zamówienia sprzętu konferencyjnego
     
Numer procedury 004
Data wejścia w życie: 7 czerwca 2013 roku
Dotyczy: Klienci korporacyjni
Rodzaj usługi: sprzęt konferencyjny - wynajem
Wystawca: Centrum Konferencyjne Proximuss
 
 
 

Nasze biuro oferuje wynajem sprzętu konferencyjnego na terenie całego kraju. W przypadku zainteresowania wynajmem sprzętu konferencyjnego uprzejmie prosimy o postępowanie zgodnie z poniższym schematem:

 
  ETAP 1 - DOSTARCZENIE MATERIAŁÓW ORAZ PODSTAWOWYCH INFORMACJI O PROJEKCIE  
 

1. W pierwszym zapytaniu dotyczącym wynajmu sprzętu konferencyjnego prosimy o następujące informacje:

  • datę oraz miejscowość oraz czas trwania wydarzenia / konferencji

  • rodzaj sprzętu: (kabiny dla tłumaczy, przenośna symultanka, nagłośnienie, oświetlenie, urządzenia i usługi dodatkowe)

  • ilość uczestników: (w przypadku tłumaczeń kabinowych)

  • wszelkie informacje dodatkowe o obiekcie  (metraż kwadratowy, czy jest nagłośnienie, jaki rodzaj sprzętu)

  • wszelkie informacje dodatkowe o wydarzeniu / konferencji - pozwoli nam to dopasować najlepsze adekwatne rozwiązania

  • wszelkie dodatkowe informacje, życzenia Klienta oraz wymagania

W przypadku nagłych projektów lub sytuacji nadzwyczajnych uprzejmie prosimy o bezpośredni kontakt telefoniczny - szczegółowe informacje kontaktowe tutaj

 
     
  ETAP 2 - WYCENA  
 

Po otrzymaniu zapytania niezwłocznie skontaktujemy się elektronicznie lub telefonicznie w celu przedstawienia najlepszej oferty. Kontakt z naszej strony winien nastąpić w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania zapytania w dni robocze oraz w najbliższy dzień roboczy po dniu wolnym od pracy (dni świąteczne).


“Nie otrzymałeś oferty w ciągu 24 godzin w dni robocze? Prosimy poinformuj nas o tym! Otrzymasz dodatkowo 5% rabatu! E-mail: szef@tlumacz.com.pl


UWAGA! W przypadku trybu ekspresowego wymagającego niezwłocznego rozpoczęcia tłumaczenia uprzejmie prosimy o kontakt z czerwonym telefonem naszego biura pod numerem 0609 99 99 99

 
     
  ETAP 3 - AKCEPTACJA WARUNKÓW ORAZ PŁATNOŚĆ ZA USŁUGĘ  
 

 W razie akceptacji przedstawionej przez nas oferty rozpoczynamy proces organizacji logistycznej sprzętu oraz proces przygotowania projektu. Za potwierdzenie wykonania tłumaczenia uznajemy stosowną informację wysłaną przez Klienta ze służbowego adresu elektronicznego danej firmy wraz z podaniem pełnych danych fakturowych firmy. W szczególnych przypadkach możemy prosić o dokonanie przedpłaty lub wpłatę zaliczki (duże projekty).

 
  ETAP 4 - REALIZACJA PROJEKTU  
 

Każdy projekt wynajmu sprzętu konferencyjnego wymaga dokladnego przygotowania. Od momentu zamówienia pozostajemy z Państwem w stałym kontakcie i dopinamy wszystkie szczegóły projektu. 

 
  ETAP 5 - ZAKOŃCZENIE PROJEKTU  
 

Po zakończonym projekcie wystiamy fakturę z prośbą o terminową płatność. Płatność za tłumaczenie dokonywana jest na podstawie wystawionej faktury z 7, 14 lub 30 dniowym terminem płatności - w zależności od rodzaju zawartej umowy i wspólnych postanowień. Fakturę wysyłamy elektronicznie w postaci pliku PDF z prośbą o wydrukowanie i przekazanie do Działu Księgowego. Na życzenie Klienta możemy również przesłać wystawioną fakturę pocztą tradycyjną.

UWAGA! Wszystkie podane ceny na stronie internetowej wyrażone są w wartości netto. Do cen tych należy doliczyć podatek VAT (23%). Nie wykonujemy tłumaczeń w tak zwanym trybie "bez faktury".

 

 

Całodobowy dyżur zespołu tłumaczy przysięgłych języka angielskiego - tylko 29 zł za stronę - specjalna promocja - zapraszamy! Więcej informacji tutaj.

Atrakcyjne ceny. Krótkie terminy. Wysoka jakość.