CENTRUM PROCEDUR OPERACYJNYCH - PROCEDURA 006

powrót do poprzedniego menu

Procedura reklamacyjna
 
        
 
Numer procedury 006
Data wejścia w życie: 07 czerwca 2013 roku
Dotyczy: osoby indyw., firmy.
Rodzaj usługi: procedura wewnętrzna
Wystawca: Dział Obsługi Klienta
 

 

Szanowni Państwo,

Wasze zadowolenie ze świadczonych przez nas usług jest dla nas największym priorytetem. W przypadku jakiegokolwiek niezadowolenia z całości usługi lub jej części uprzejmie prosimy o przesłanie do nas reklamacji w dowolnej formie z uwzględnieniem jednak konkretnych przykładów błędnego lub nierzetelnego tłumaczenia.

Po otrzymaniu Państwa pisma dokonujemy wstępnej oceny i w miarę możliwości udzielamy wszelkich wyjaśnień. W przypadku, gdy do udzielenia odpowiedzi wymagana jest konsultacja z innym tłumaczem, wówczas przesyłamy Państwa pismo do innego losowo wybranego tłumacza z prośbą o dokonanie obiektywnej i niezależnej opinii o tłumaczeniu oraz udzielenia stosownych odpowiedzi (lub wyjaśnień) na postawione zarzuty w piśmie reklamacyjnym.

Termin składania reklamacji:

Wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 7 dni od daty ich złożenia.

 

 

Całodobowy dyżur zespołu tłumaczy przysięgłych języka angielskiego - tylko 29 zł za stronę - specjalna oferta - zapraszamy! Więcej informacji tutaj.

Atrakcyjne ceny. Krótkie terminy. Wysoka jakość.