CENTRUM PROCEDUR OPERACYJNYCH - PROCEDURA 008

powrót do poprzedniego menu

Procedura zamówienia tłumaczenia stron internetowych
Numer procedury 008
Data wejścia w życie: 7 czerwca 2013 roku
Dotyczy: osoby indyw., firmy.
Rodzaj usługi: tłumaczenie ustne i asystenckie
Wystawca: Dział Obsługi Klienta
 
 
 

Nasze biuro świadczy usługi tłumaczenia stron internetowych w specjalnej aplikacji służącej do dokonywania przekładu w języku HTML (SDL Pasollo). Jeżeli jesteście zainteresowani tłumaczeniem dowolnej strony internetowej uprzejmie prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą.

 
  ETAP 1 - ZAPYTANIE OFERTOWE  
 

1. Zapytanie ofertowe wysyłamy drogą elektroniczną na adres info@tlumacz.com.pl.

2. Zapytanie powinno zawierać:

a) link do serwera FTP na którym umieszczona jest strona (wówczas w celu wyceny ściągamy cały serwis do naszego środowiska komputerowego, dokonujemy analizy tekstu i wyceny projektu)

b) cały serwis internetowy przeznaczony do tłumaczenia przesyłamy na adres podany powyżej w jednym skompresowanym folderze w formacie ZIP lub RAR.

Prosimy również o dołączenie wszelkich niezbędnych informacji o wymaganej terminologii oraz, w miarę możliwości, wszelkie inne dodatkowe materiały pomocnicze, jakie mogą okazać się pomocne podczas tłumaczenia.

 
     
  ETAP 2 - WYCENA I POTWIERDZENIE REALIZACJI  
 

Po otrzymaniu zapytania i dokonaniu analizy cenowej niezwłocznie skontaktujemy się elektronicznie lub telefonicznie w celu przedstawienia najlepszej oferty. Kontakt z naszej strony winien nastąpić w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania zapytania ofertowego w dni robocze oraz w ciągu 48 godzin w dni wolne od pracy (dni świąteczne).

UWAGA! W przypadku trybu ekspresowego wymagającego niezwłocznego rozpoczęcia tłumaczenia uprzejmie prosimy o kontakt z czerwonym telefonem naszego biura pod numerem 0609 99 99 99

 
  ETAP 3 - REALIZACJA TŁUMACZENIA ORAZ PŁATNOŚĆ  
 

 Po dokonanym potwierdzeniu zamówienia rozpoczynamy proces tłumaczenia strony internetowej. Po zakończonym tłumaczeniu odsyłamy wykonane tłumaczenie w w skompresowanym folderze RAR lub ZIP lub ładujemy stronę bezpośrednio na serwer Klienta. Następnie wystawiamy fakturę VAT z 7, 14 lub 30 dniowym terminem płatności, którą wysyłamy na adres podany w zamówieniu lub potwierdzeniu.

 
  ETAP 4 - ZAKOŃCZENIE PROJEKTU  
 

Po zakończonym tłumaczeniu wszystkie przesłane materiały (dokumenty oryginalne, kopie oraz wydruki faksowe i materiały pomocnicze) zostają odesłane lub zniszczone. Nie archwizujemy danych Klientów oraz usuwamy wszelkie przesłane materiały.

 

 

Całodobowy dyżur zespołu tłumaczy przysięgłych języka angielskiego - tylko 29 zł za stronę - specjalna oferta dla organów administracji publicznej - zapraszamy! Więcej informacji tutaj.

Atrakcyjne ceny. Krótkie terminy. Wysoka jakość.