Procedury operacyjne EBT

  • 008 Procedura zamówienia tłumaczenia stron internetowych

    Numer procedury

    008

    Data wejścia w życie:

    7 czerwca 2013 roku

    Ostatnia aktualizacja:

    2 września 2018 roku

    Dotyczy:

    wszyscy Klienci

    Rodzaj usługi:

    tłumaczenia pisemne / tłumaczenie w kodzie HTML/PHP

    Wystawca:

    Dział Obslugi Klienta

  • Nasze biuro świadczy usługi tłumaczenia stron internetowych, które wykonywane są w specjalnej aplikacji służącej do dokonywania przekładu w języku HTML/PHP oraz innych niestandardowych formatach (SDL). Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani tłumaczeniem dowolnej strony internetowej uprzejmie prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą.

    ETAP 1 - ZAPYTANIE OFERTOWE

    1. Zapytanie ofertowe wysyłamy drogą elektroniczną na adres info@tlumacz.com.pl.

    2. Zapytanie powinno zawierać:

    a) link do serwera FTP na którym umieszczona jest strona (wówczas w celu wyceny ściągamy cały serwis do naszego środowiska komputerowego, dokonujemy analizy tekstu i wyceny projektu)

    b) cały serwis internetowy przeznaczony do tłumaczenia przesyłamy na adres podany powyżej w jednym skompresowanym folderze w formacie ZIP lub RAR.

    Prosimy również o dołączenie wszelkich niezbędnych informacji o wymaganej terminologii oraz, w miarę możliwości, wszelkie inne dodatkowe materiały pomocnicze, jakie mogą okazać się pomocne podczas tłumaczenia.

    ETAP 2 - WYCENA I POTWIERDZENIE REALIZACJI

    Po otrzymaniu zapytania i dokonaniu analizy cenowej niezwłocznie skontaktujemy się elektronicznie lub telefonicznie w celu przedstawienia najlepszej oferty. Kontakt z naszej strony winien nastąpić w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania zapytania ofertowego w dni robocze oraz w ciągu 48 godzin w dni wolne od pracy (dni świąteczne).

    UWAGA! W przypadku trybu ekspresowego wymagającego niezwłocznego rozpoczęcia tłumaczenia uprzejmie prosimy o kontakt z czerwonym telefonem naszego biura pod numerem 693 333 333


    ETAP 3 - REALIZACJA TŁUMACZENIA ORAZ PŁATNOŚĆ

    Po dokonanym potwierdzeniu zamówienia rozpoczynamy proces tłumaczenia strony internetowej. Po zakończonym tłumaczeniu odsyłamy wykonane tłumaczenie w w skompresowanym folderze RAR lub ZIP lub ładujemy stronę bezpośrednio na serwer Klienta. Następnie wystawiamy fakturę VAT z 7, 14 lub 30 dniowym terminem płatności, którą wysyłamy na adres podany w zamówieniu lub potwierdzeniu.


    ETAP 4 - ZAKOŃCZENIE PROJEKTU

    Po zakończonym tłumaczeniu wszystkie przesłane materiały (dokumenty oryginalne, kopie oraz wydruki faksowe i materiały pomocnicze) zostają odesłane lub zniszczone. Nie archwizujemy danych Klientów oraz usuwamy wszelkie przesłane materiały.

Dziękujemy za uwagę i zapraszamy do współpracy