CENTRUM PROCEDUR OPERACYJNYCH - PROCEDURA 010

powrót do poprzedniego menu

Procedura zamówienia tłumaczenia uwierzytelnionego ustnego
 
        
 
Numer procedury 010
Data wejścia w życie: 07 czerwca 2013 roku
Dotyczy: osoby indyw., firmy.
Rodzaj usługi: tłumaczenie ustne
Wystawca: Dział Obsługi Klienta
 
 
 

Nasze biuro wykonuje tłumaczenia uwierzytelnione (poświadczone) oraz potwierdzone we wszystkich językach świata. Zlecenia pilne i ekspresowe - więcej informacji tutaj.

 
  ETAP 1 - ZAPYTANIE ORAZ REZERWACJA  
 

Aby zamówić tłumacza przysięgłego na tłumaczenie przysięgłe (uwierzytelnione) ustne lub dokonać rezerwacji terminu w dowolnej miejscowości na terenie kraju prosimy o przesłanie zapytania elektronicznego korzystając z formularza lub wysyłając wiadomość na nasz główny adres e-mail dostępny w zakładce Kontakt.

Prosimy umieścić następujące informacje, które pomogą nam szybko i sprawnie przesłać możliwie najkorzystniejszą ofertę.

1) miejscowość w której tłumaczenie ma zostać wykonane

2) określenie czynności prawnej lub innej podczas której wymagana będzie obecność tłumacza przysięgłego

3) datę oraz godzinę rozpoczęcia i zakończenia tłumaczenia (o ile czas zakończenia jest znany)

4) wszelkie dodatkowe niezbędne informacje (w szczególności dotyczące dostępności ewentualnych materiałów pomocniczych dla tłumacza) w tym m.in. informacje dotyczące dress code'u (odpowiedniego ubioru).

UWAGA! WYKONUJEMY LEGALIZACJE DOKUMENTÓW W MSZ - więcej informacji o usłudze tutaj. TŁUMACZENIA USTNE Z JĘZYKÓW RZADKICH - kliknij tutaj.

 
   
     
  ETAP 2 - WYCENA I POTWIERDZENIE REALIZACJI  
 

Po otrzymaniu zapytania niezwłocznie skontaktujemy się elektronicznie lub telefonicznie w celu przedstawienia najlepszej oferty. Kontakt z naszej strony winien nastąpić w ciągu 120 minut od momentu zapytania w dni robocze oraz w ciągu 24 godzin w dni wolne od pracy (dni świąteczne).

“Nie otrzymałeś oferty w ciągu 120 minut w dni robocze lub 24h w dni wolne od pracy? Prosimy poinformuj nas o tym! Otrzymasz dodatkowo 10% rabatu! E-mail: szef@tlumacz.com.pl

 
  ETAP 3 - REALIZACJA TŁUMACZENIA ORAZ PŁATNOŚĆ  
     
 

 W razie akceptacji przedstawionej przez nas oferty:

a) w przypadku płatności z góry - Koordynator Projektu wystawia fakturę VAT w systemie elektronicznym i przesyła ją do Klienta drogą elektroniczną, faksem lub pocztą tradycyjną. Klient dokonuje płatności i przesyła potwierdzenie wpłaty.

b) w przypadku płatności za rezerwację tłumacza - Koordynator Projektu wystawia fakturę VAT na kwotę 50% wartości zamówienia, następnie Klient dokonuje płatności i przesyła potwierdzenie wpłaty.

UWAGA!  Tłumaczenia ustne rozliczane są w blokach 4 godzinnych. Jedynie w  szczególnych przypadkach stosujemy rozliczenie godzinowe.

 

 

Całodobowy dyżur zespołu tłumaczy przysięgłych języka angielskiego - tylko 29 zł za stronę - specjalna oferta - zapraszamy! Więcej informacji tutaj.

Atrakcyjne ceny. Krótkie terminy. Wysoka jakość.