CENTRUM PROCEDUR OPERACYJNYCH - PROCEDURA 013

powrót do poprzedniego menu

Procedura zamówienia tłumaczenia z taśmy
 
        
 
Numer procedury 013
Data wejścia w życie: 07 czerwca 2013 roku
Dotyczy: osoby indyw., firmy.
Rodzaj usługi: usługi dodatkowe
Wystawca: Dział Obsługi Klienta
 
 
 

Nasze biuro wykonuje tłumaczenia uwierzytelnione (poświadczone) oraz potwierdzone we wszystkich językach świata. Zlecenia pilne i ekspresowe - więcej informacji tutaj.

 
  ETAP 1 - ZAPYTANIE OFERTOWE  
 

 

W przypadku zainteresowania usługą tłumaczenia z taśmy (audio-wizualnego)uprzejmie prosimy o przesłanie materiału (plików) lub linków do stosownych plików w formie elektronicznej na nasz adres główny podany w zakładce Kontakt.

UWAGA! W przypadku plików większych niż 15 MB prosimy o skorzystanie z dowolnego bezpłatnego serwisu służącego do przesyłania dużych plików,np. YouSendit.

WAŻNE! OFERUJEMY NASTĘPUJĄCE WARIANTY USŁUGI

a) ZAPIS TŁUMACZENIA BEZ TIMELINE'U - zapisujemy tłumaczenie w języku końcowym zgodnie z nagraniem bez zaznaczania czasu, w którym dane zdanie zostało wypowiedziane.

b) ZAPIS TŁUMACZENIA WRAZ Z TIMELINE'M - zapisujemy tłumaczenie w języku końcowym zgodnie z nagraniem oraz dodatkowo zapisujemy czas, w którym dane zdanie zostało wypowiedziane z dokładnością co do sekundy.

c) ZAPIS JĘZYKA ŹRÓDŁOWEGO I DOCELOWEGO - zapisujemy tłumaczenie w języku końcowym zgodnie z nagraniem oraz dodatkowo przepisujemy tekst źródłowy. Klient otrzymuje dwa pliki z zapisem wypowiedzi w języku polskim i języku obcym

d) INFORMACJA OGÓLNA - SKRÓT NAJWAŻNIEJSZYCH INFORMACJI - jeżeli Klient zainteresowany jest jedynie najważniejszymi informacjami lub konkretną odpowiedzią na dane pytanie wówczas tłumacz przesłuchuje dany tekst i udziela pisemnych odpowiedzi na zadane pytania lub dokonuje streszczenia i przekazuje je w formie pisemnej.

Prosimy o wyraźne zaznaczenie w zapytaniu ofertowym, którym wariantem usługi jesteście Państwo zainteresowani.

Po otrzymaniu zapytania niezwłocznie skontaktujemy się elektronicznie lub telefonicznie w celu przedstawienia najlepszej oferty. Kontakt z naszej strony winien nastąpić w ciągu 120 minut od momentu zapytania w dni robocze oraz w ciągu 24 godzin w dni wolne od pracy (dni świąteczne).

 
   
     
  ETAP 2 - WYCENA I POTWIERDZENIE REALIZACJI  
 

Po otrzymaniu zapytania niezwłocznie skontaktujemy się elektronicznie lub telefonicznie w celu przedstawiania najlepszej oferty. Kontakt z naszej strony winien nastąpić w ciągu 120 minut od momentu zapytania w dni robocze oraz w ciągu 24 godzin w dni wolne od pracy (dni świąteczne).

“Nie otrzymałeś oferty w ciągu 120 minut w dni robocze lub 24h w dni wolne od pracy? Prosimy poinformuj nas o tym! Otrzymasz dodatkowo 10% rabatu! E-mail: szef@tlumacz.com.pl

 
  ETAP 3 - REALIZACJA ZLECENIA ORAZ PŁATNOŚĆ  
     
 

 W razie akceptacji przedstawionej przez nas oferty:

a) w przypadku płatności z góry - Koordynator Projektu wystawia fakturę VAT w systemie elektronicznym i przesyła ją do Klienta drogą elektroniczną, faksem lub pocztą tradycyjną. Klient dokonuje płatności i przesyła potwierdzenie wpłaty.

b) w przypadku odroczonej płatności - Koordynator Projektu wystawia fakturę VAT w systemie elektronicznym i przesyła ją do Klienta drogą elektroniczną, faksem lub pocztą tradycyjną. Klient dokonuje płatności w ciągu 7 dni od daty wystawienia faktury.

UWAGA! Dla wszystkich firm oferujemy atrakcyjny 14 dniowy termin płatności. W przypadku osób indywidualnych prosimy o przesłanie potwierdzenia wpłaty.

 

 

Całodobowy dyżur zespołu tłumaczy przysięgłych języka angielskiego - tylko 29 zł za stronę - specjalna oferta - zapraszamy! Więcej informacji tutaj.

Atrakcyjne ceny. Krótkie terminy. Wysoka jakość.