CENTRUM PROCEDUR OPERACYJNYCH - PROCEDURA 023

powrót do poprzedniego menu

Procedura zamówienia tłumaczenia literackiego
     
Numer procedury 023
Data wejścia w życie: 7 czerwca 2013 roku
Dotyczy: osoby prywatne
Rodzaj usługi: tłumaczenie pisemne
Wystawca: Dział Obsługi Klienta
 
 
 

Nasze biuro świadczy swoje usługi również dla osób prywatnych (indywidualnych nie posiadających osobowości prawnej). W przypadku zainteresowania tłumaczeniem literackim  prosimy o postępowanie zgodnie z poniższym schematem:

Lista dostępnych języków w naszej ofercie tłumaczeń literackich

 
  ETAP 1 - DOSTARCZENIE MATERIAŁÓW  
 
 
 

1. Materiał w postaci plików elektronicznych przeznaczony do tłumaczenia przesyłamy  drogą elektroniczną na adres info@tlumacz.com.pl lub pocztą tradycyjną na adres: Europejskie Biuro Tłumaczeń PROXIMUSS, ul. Kopernika 30, 00-336 Warszawa (kontakt telefoniczny: 22 290 22 30 lub 22 244 22 05) - w przypadku wysłania pocztą tradycyjną prosimy o zaczekanie na nasz kontakt telefoniczny, który powinien nastąpić w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania materiałów.

Prosimy również o dołączenie wszelkich niezbędnych informacji o wymaganej terminologii, grupie docelowej, stylu, wszelkich dodatkowych wymganiach lub oczekiwaniach oraz, w miarę możliwości, prosimy o wszelkie inne dodatkowe materiały pomocnicze lub wskazówki, jakie mogą okazać się pomocne podczas tłumaczenia.

 
 
 
  ETAP 2 - WYCENA  
     
 

Po otrzymaniu plików niezwłocznie skontaktujemy się elektronicznie lub telefonicznie w celu przedstawienia najlepszej oferty i najkrótszego terminu realizacji. Kontakt z naszej strony winien nastąpić w ciągu 120 minut od momentu otrzymania materiału w dni robocze oraz w ciągu 24 godzin w dni wolne od pracy (dni świąteczne).

“Nie otrzymałeś oferty w ciągu 120 minut w dni robocze lub 24h w dni wolne od pracy? Prosimy poinformuj nas o tym! Otrzymasz dodatkowo 10% rabatu! E-mail: szef@tlumacz.com.pl

 
 
 
  ETAP 3 - AKCEPTACJA WARUNKÓW I PŁATNOŚĆ  
     
 

W razie akceptacji przedstawionej przez nas oferty:

a) w przypadku płatności z góry - Koordynator Projektu wystawia fakturę VAT w systemie elektronicznym i przesyła ją do Klienta drogą elektroniczną, faksem lub pocztą tradycyjną. Klient dokonuje płatności i przesyła potwierdzenie wpłaty.

b) w przypadku odroczonej płatności - Koordynator Projektu wystawia fakturę VAT w systemie elektronicznym i przesyła ją do Klienta drogą elektroniczną, faksem lub pocztą tradycyjną. Klient dokonuje płatności w ciągu 7 dni od daty wystawienia faktury.

UWAGA! Dla wszystkich firm oferujemy atrakcyjny 14 dniowy termin płatności. W przypadku osób indywidualnych prosimy o przesłanie potwierdzenia wpłaty.  Wszelkie dodatkowe opłaty związane z przesłaniem tłumaczenia pocztą poleconą, za pobraniem lub kurierem pokrywane są przez Klienta

 
 
 
  ETAP 4 - REALIZACJA I  DOSTARCZENIE TŁUMACZENIA  
     
 

W momencie otrzymania potwierdzenia zapłaty

a) rozpoczynamy tłumaczenie - w zależności od uzgodnień

b) odsyłamy tłumaczenie -  w przypadku gdy już zostało wykonane

W przypadku większych zamówień (powyżej 50 stron) zastrzegamy sobie prawo uznania otrzymania płatności w momencie zaksięgowania środków na naszym koncie.

 
 
 
  ETAP 5 - ZAKOŃCZENIE PROJEKTU  
     
 

Po zakończonym tłumaczeniu wszystkie przesłane materiały zostają odesłane Klientowi. Nie archwizujemy zleceń i w momencie otrzymania zapłaty za tłumaczenie, w miarę możliwości, usuwamy wszelkie przesłane przez klienta materiały. W przypadku ponownego tłumaczenia takiego samego lub podobnego tekstu prosimy o załączenie również starszej lub podobnej wersji tłumaczenia.

 

 

Całodobowy dyżur zespołu tłumaczy przysięgłych języka angielskiego - tylko 29 zł za stronę - specjalna promocja - zapraszamy! Więcej informacji tutaj.

Atrakcyjne ceny. Krótkie terminy. Wysoka jakość.