Procedury operacyjne EBT

  • 025 Procedura zamówienia tłumaczenia ekspresowego - serwis nocny
    Numer procedury
    025
    Data wejścia w życie:
    7 czerwca 2013 roku
    Ostatnia aktualizacja:
    2 września 2018 roku
    Dotyczy:
    Klienci indywidualni i korporacyjni
    Rodzaj usługi:
    wszystkie usługi
    Wystawca:
    Dział Obslugi Klienta

    W przypadku zainteresowania tłumaczeniem ekspresowym lub serwisem nocnym prosimy o postępowanie zgodnie z poniższym schematem:

    Nasze biuro świadczy usługę tłumaczeń ekspresowych w serwisie dziennym i nocnym również dla osób prywatnych (indywidualnych nie posiadających osobowości prawnej). W przypadku zainteresowania tłumaczeniem ekspresowym prosimy o postępowanie zgodnie z poniższym schematem:

    ETAP 1 - DOSTARCZENIE MATERIAŁÓW

    1. Materiał w postaci plików elektronicznych przeznaczony do tłumaczenia przesyłamy niezwłocznie drogą elektroniczną na adres ekspres@tlumacz.com.pl.

    ETAP 2 - WYCENA

    Po otrzymaniu plików niezwłocznie skontaktujemy się elektronicznie lub telefonicznie w celu przedstawienia najlepszej oferty i najkrótszego terminu realizacji. Kontakt z naszej strony winien nastąpić w ciągu 60 minut od momentu otrzymania materiału w dni robocze.

    W przypadku braku kontaktu z naszej strony w godzinach 20:00 - 07:00 prosimy o bezpośredni kontakt telefoniczny pod Czerwonym Telefonem podanym na stronie usługi SERWISU NOCNEGO tutaj.

    ETAP 3 - AKCEPTACJA WARUNKÓW I PŁATNOŚĆ

    W razie akceptacji przedstawionej przez nas oferty:

    a) w przypadku płatności z góry - Koordynator Projektu wystawia fakturę VAT w systemie elektronicznym i przesyła ją do Klienta drogą elektroniczną, faksem lub pocztą tradycyjną. Klient dokonuje płatności i przesyła potwierdzenie wpłaty.

    b) w przypadku odroczonej płatności - Koordynator Projektu wystawia fakturę VAT w systemie elektronicznym i przesyła ją do Klienta drogą elektroniczną, faksem lub pocztą tradycyjną. Klient dokonuje płatności w ciągu 7 dni od daty wystawienia faktury.

    UWAGA! Dla wszystkich firm oferujemy atrakcyjny 14 dniowy termin płatności. W przypadku osób indywidualnych prosimy o przesłanie potwierdzenia wpłaty. Wszelkie dodatkowe opłaty związane z przesłaniem tłumaczenia pocztą poleconą, za pobraniem lub kurierem pokrywane są przez Klienta

    ETAP 4 - REALIZACJA I DOSTARCZENIE TŁUMACZENIA

    W momencie otrzymania potwierdzenia zapłaty lub potwierdzenia zamówienia:

    a) rozpoczynamy tłumaczenie - w zależności od uzgodnień

    b) odsyłamy tłumaczenie - w przypadku gdy już zostało wykonane

    W przypadku większych zamówień (powyżej 20 stron) zastrzegamy sobie prawo uznania otrzymania płatności w momencie zaksięgowania środków na naszym koncie.

    ETAP 5 - ZAKOŃCZENIE PROJEKTU

    Po zakończonym tłumaczeniu wszystkie przesłane materiały zostają odesłane Klientowi. Nie archwizujemy zleceń i w momencie otrzymania zapłaty za tłumaczenie, w miarę możliwości, usuwamy wszelkie przesłane przez klienta materiały. W przypadku ponownego tłumaczenia takiego samego lub podobnego tekstu prosimy o załączenie również starszej lub podobnej wersji tłumaczenia.

    Dziękujemy za uwagę i zapraszamy do współpracy