CENTRUM PROCEDUR OPERACYJNYCH - PROCEDURA 025

powrót do poprzedniego menu

Procedura zamówienia tłumaczenia ekspresowego - serwis nocny
     
Numer procedury 025
Data wejścia w życie: 7 czerwca 2013 roku
Dotyczy: osoby prywatne, klienci korp.
Rodzaj usługi: tłumaczenie pisemne
Wystawca: Dział Obsługi Klienta
 
 
 

Nasze biuro świadczy usługę tłumaczeń ekspresowych w serwisie dziennym i nocnym również dla osób prywatnych (indywidualnych nie posiadających osobowości prawnej). W przypadku zainteresowania tłumaczeniem ekspresowym  prosimy o postępowanie zgodnie z poniższym schematem:

 
 
 
  ETAP 1 - DOSTARCZENIE MATERIAŁÓW  
     
 

1. Materiał w postaci plików elektronicznych przeznaczony do tłumaczenia przesyłamy  niezwłocznie drogą elektroniczną na adres ekspres@tlumacz.com.pl.

 
 
 
  ETAP 2 - WYCENA  
     
 

Po otrzymaniu plików niezwłocznie skontaktujemy się elektronicznie lub telefonicznie w celu przedstawienia najlepszej oferty i najkrótszego terminu realizacji. Kontakt z naszej strony winien nastąpić w ciągu 60 minut od momentu otrzymania materiału w dni robocze.

W przypadku braku kontaktu z naszej strony w godzinach 20:00 - 07:00 prosimy o bezpośredni kontakt telefoniczny pod Czerwonym Telefonem podanym na stronie usługi SERWISU NOCNEGO tutaj.

 
 
 
  ETAP 3 - AKCEPTACJA WARUNKÓW I PŁATNOŚĆ  
     
 

W razie akceptacji przedstawionej przez nas oferty:

a) w przypadku płatności z góry - Koordynator Projektu wystawia fakturę VAT w systemie elektronicznym i przesyła ją do Klienta drogą elektroniczną, faksem lub pocztą tradycyjną. Klient dokonuje płatności i przesyła potwierdzenie wpłaty.

b) w przypadku odroczonej płatności - Koordynator Projektu wystawia fakturę VAT w systemie elektronicznym i przesyła ją do Klienta drogą elektroniczną, faksem lub pocztą tradycyjną. Klient dokonuje płatności w ciągu 7 dni od daty wystawienia faktury.

UWAGA! Dla wszystkich firm oferujemy atrakcyjny 14 dniowy termin płatności. W przypadku osób indywidualnych prosimy o przesłanie potwierdzenia wpłaty.  Wszelkie dodatkowe opłaty związane z przesłaniem tłumaczenia pocztą poleconą, za pobraniem lub kurierem pokrywane są przez Klienta

 
 
 
  ETAP 4 - REALIZACJA I  DOSTARCZENIE TŁUMACZENIA  
     
 

W momencie otrzymania potwierdzenia zapłaty lub potwierdzenia zamówienia:

a) rozpoczynamy tłumaczenie - w zależności od uzgodnień

b) odsyłamy tłumaczenie -  w przypadku gdy już zostało wykonane

W przypadku większych zamówień (powyżej 20 stron) zastrzegamy sobie prawo uznania otrzymania płatności w momencie zaksięgowania środków na naszym koncie.

 
 
 
  ETAP 5 - ZAKOŃCZENIE PROJEKTU  
     
 

Po zakończonym tłumaczeniu wszystkie przesłane materiały zostają odesłane Klientowi. Nie archwizujemy zleceń i w momencie otrzymania zapłaty za tłumaczenie, w miarę możliwości, usuwamy wszelkie przesłane przez klienta materiały. W przypadku ponownego tłumaczenia takiego samego lub podobnego tekstu prosimy o załączenie również starszej lub podobnej wersji tłumaczenia.

 

SERWIS NOCNY od 20:00 do 07:00 - kliknij tutaj

Całodobowy dyżur zespołu tłumaczy przysięgłych języka angielskiego - tylko 29 zł za stronę - specjalna promocja - zapraszamy! Więcej informacji tutaj.

Atrakcyjne ceny. Krótkie terminy. Wysoka jakość.