CENTRUM PROCEDUR OPERACYJNYCH - PROCEDURA 026

powrót do poprzedniego menu

Procedura współpracy i rozliczeń z podwykonawcami
 
        
 
Numer procedury 026
Data wejścia w życie: 07 czerwca 2013 roku
Dotyczy: podwykonawcy
Rodzaj usługi: procedura wewnętrzna
Wystawca: Dział Księgowy
 

 

Szanowni Państwo,

wszystkie rachunki, faktury oraz umowy o dzieło prosimy przesyłać na nasz adres główny podany w zakładce Kontakt, który jest jednocześnie naszym oficjalnym adresem jaki umieszczamy na rachunku lub fakturze.

 

1) FAKTURA VAT - po wykonaniu zlecenia tłumacz przesyła fakturę na adres naszego biura głównego w Warszawie wraz ze specyfikacją lub numerem projektu. Biuro przesyła fakturę do Koordynatora Projektu. Koordynator Projektu, po uprzedniej akceptacji faktury, przesyła ją do Działu Księgowego. Dział Księgowy wprowadza płatność do systemu z datą efektywną 30 dni od daty wystawienia faktury.

2) UMOWA O DZIEŁO - po wykonaniu zlecenia tłumacz wypełnia formularz danych osobowych niezbędnych do wystawienia umowy o dzieło i przesyła go do koordynatora danego projektu. Koordynator Projektu, po uprzedniej akceptacji specyfikacji, przesyła prośbę do Działu Księgowego o wystawienie umowy o dzieło i przesłanie pocztą tradycyjną na adres podany przez tłumacza celem jej podpisania i odesłania.

3) RACHUNEK - po wykonaniu zlecenia tłumacz przesyła rachunek na adres naszego biura głównego w Warszawie wraz ze specyfikacją lub numerem projektu. Biuro przesyła fakturę do Koordynatora Projektu. Koordynator Projektu, po uprzedniej akceptacji faktury, przesyła ją do Działu Księgowego. Dział Księgowy wprowadza płatność do systemu z datą efektywną 30 dni od daty wystawienia rachunku.

Terminy płatności:

Płatności w naszym biurze tłumaczeń wykonywane są w ciągu 30 dni od daty wystawienia faktury / rachunku lub zawarcia umowy o dzieło w przypadku tłumaczeń literackich lub innych spełniających niezbędne kryteria do zawarcia umowy o dzieło. W przypadku jakiegokolwiek opóźnienia z naszej strony prosimy w pierwszej kolejności o kontakt elektroniczny z naszym Działem Księgowym.

Adres e-mail do Działu Księgowego: money@tlumacz.com.pl

Jeśli chcecie Państwo upewnić się, czy Wasz rachunek dotarł do naszego biura i został poprawnie zakolejkowany do płatności prosimy o kontakt z Działem Administracyjnym pod numerem telefonu 22 244 22 05 lub 695 500 000.

 

 

Całodobowy dyżur zespołu tłumaczy przysięgłych języka angielskiego - tylko 29 zł za stronę - specjalna oferta - zapraszamy! Więcej informacji tutaj.

Atrakcyjne ceny. Krótkie terminy. Wysoka jakość.