CENTRUM PROCEDUR OPERACYJNYCH - PROCEDURA 031

powrót do poprzedniego menu

Procedura zamówienia usługi kontaktowej
     
Numer procedury 031
Data wejścia w życie: 7 czerwca 2013 roku
Dotyczy: Klienci indywidualni i korporacyjni
Rodzaj usługi: usługi dodatkowe
Wystawca: Dział Obsługi Klienta
 
 
 

Więcej o usłudze kontaktowej tutaj

 
 
 
  ETAP 1 - DOSTARCZENIE MATERIAŁÓW ORAZ PODSTAWOWYCH INFORMACJI O PROJEKCIE  
     
 

1. W pierwszym zapytaniu dotyczącym usługi kontaktowej prosimy o następujące informacje:

  • w przypadku połączeń telefonicznych: numer telefonu wraz z informacjami dodatkowymi

  • szczegółowy opis Państwa oczekiwań lub dokładny opis problemu

W przypadku nagłych projektów lub sytuacji nadzwyczajnych uprzejmie prosimy o bezpośredni kontakt telefoniczny - szczegółowe informacje kontaktowe tutaj

 
 
 
  ETAP 2 - WYCENA  
 

Po otrzymaniu zapytania niezwłocznie skontaktujemy się elektronicznie lub telefonicznie w celu przedstawienia najlepszej oferty. Kontakt z naszej strony winien nastąpić w ciągu 120 minut od momentu otrzymania materiału w dni robocze oraz w ciągu 24 godzin w dni wolne od pracy (dni świąteczne) w przypadku zapytań o tłumaczenia symultaniczne oraz do 24 godzin we wszystkie dni tygodnia w przypadku zapytań dotyczących wynajmu sprzętu konferencyjnego.

“Nie otrzymałeś oferty w ciągu 120 minut w dni robocze (tłumaczenia symultaniczne) lub 24h (wynajem sprzętu)? Prosimy poinformuj nas o tym! Otrzymasz dodatkowo 10% rabatu! E-mail: szef@tlumacz.com.pl

 
 
 
  ETAP 3 - AKCEPTACJA WARUNKÓW ORAZ PŁATNOŚĆ ZA USŁUGĘ  
 

 W razie akceptacji przedstawionej przez nas oferty rozpoczynamy proces organizacji usługi. Za potwierdzenie wykonania tłumaczenia uznajemy stosowną informację wysłaną przez Klienta ze służbowego adresu elektronicznego danej firmy wraz z podaniem pełnych danych fakturowych firmy. W szczególnych przypadkach możemy prosić o dokonanie przedpłaty lub wpłatę zaliczki (duże projekty).

Płatność za usługę dokonywana jest na podstawie wystawionej faktury z 7, 14 lub 30 dniowym terminem płatności - w zależności od rodzaju zawartej umowy i wspólnych postanowień. Fakturę wysyłamy elektronicznie w postaci pliku PDF z prośbą o wydrukowanie i przekazanie do Działu Księgowego. Na życzenie Klienta możemy również przesłać wystawioną fakturę pocztą tradycyjną.

 

 

Całodobowy dyżur zespołu tłumaczy przysięgłych języka angielskiego - tylko 29 zł za stronę - specjalna promocja - zapraszamy! Więcej informacji tutaj.

Atrakcyjne ceny. Krótkie terminy. Wysoka jakość.